اعتیاد، خانواده و جامعه (از سبب شناسی تا درمان

اعتیاد، خانواده و جامعه (از سبب شناسی تا درمان)

Addiction. family. and society(from anesthetics to treament)

مجید زارعی (Majid Zarei)

فریبا مقصود (Fariba Maqsoud)

پرستو فعله گری (Parsto Felegari)

در جهان امروز، اعتیاد به عنوان یک عامل مخل در سلامت فردی و اجتماعی است که خسارت های بیشماری را در ابعاد مختلف اعم از فردی، خانوادگی، بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی، و اقتصادی به جوامع تحمیل نموده است.

اعتیاد داستان تلخ زندگی انسان های است که خود را پای آتش پیر می سازند و در جهنم تقدیر می سوزند و ندای باطنی خود را به گوش انسان های سالم و بیدار می رسانند و آنان را به نجات و دستگیری خود فرا می خوانند.

اشخاص در حال بهبودی از مصرف مواد، دوره های تاریک زندگی شان را به جهت رسیدن به روشنایی بررسی می کنند تا تغییرات لازم را برای یافتن خوشحالی در زندگی خود ایجاد نمایند. بنابراین، سوء مصرف برای افراد وابسته به مواد تبدیل به فرصتی می شود تا اعماق رنجشان را برای درک انسانیت و همچنین توانایی بالقوه شان را نیز برای معنا و هدف در زندگی بررسی نمایند.

به خاطر داشته باشید که شما تنها نیستید و این حقیقت که عضوی از خانواده ی شما در حال درمان است، می تواند نشانه ای خوب و قدمی بزرگ در جهت بهبودی باشد؛که اهداف اصلی مولفین کتاب گامی موثر و سودمند در راستای شناخت و سلامتی بیشتر فرد و اجتماع در کتاب حاضر می باشد.

 

برای اطلاع از هزینه ی تصویرگری و چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، صفحه ارایی، چاپ کاتالوک و بروشور، طراحی جلد، طراحی پوستر تبلیغاتی و …  با ما تماس بگیرید

۰۹۱۸۳۷۷۵۳۳۴

۰۹۱۲۰۶۱۷۲۸۳

۰۹۳۵۴۷۵۲۳۳

 

لینک کانال تلگرامی ما

https://t.me/vashpub

 

 

لینک اینستاگرام

https://www.instagram.com/hosein_vash/

 

لینک سایر سایتهای ما

www.chapketab.com

www.hvash.ir

www.vashpub.ir

www.bookspub.ir

Www.chapketab.ir

www.chapoketab.ir

www.chapoketab.com

www.vashart.ir

 

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *