چاپ کتاب دلنوشته ۰۹۱۲۰۶۱۷۲۸۳

خیلی از دوستان سوال می پرسند ما برای اوقات فراغت خودمون و مواقعی که بیکار هستیم یه سری دلنوشته مینویسیم ایا میشه اینا رو چاپ کرد یا نه؟؟؟؟

در جواب این عزیزان باید بگم بله میشه به شرطی که نوشته ها از نظر ادبی مشکلی نداشته باشه  و قابل چاپ باشه

مثلا بعضی افراد برای دوستانشون یا افراد خاصی یه سری دلنوشته نوشتن که در واقع همون متن ادبی هست . این دوستان میتونن نوشته هاشونو با کمترین هزینه در تیراژ خیلی محدود چاپ کنن . داخل کتاب تیراژ هزار تا قید میشه که ارزش کتاب کم نشه.

حتی شما میتونید عکس فردی مورد نظر رو پشت جلد کتاب البته به صورت هنری مثلا طوری که قیافه کامل مشخص نباشه مثلا فردی که کنار دریا قد میزنه یا یک همچین عکس رو  یا پشت جلد قرار بدید .

من به شخصه خودم گذاشتن عکس روی جلد رو توصیه نمیکنم مخصوصا عکس هایی که از چهره ی فرد هست . البته نویسنده اصرار داشته باشد میتوان این کار را انجام داد

برای دلنوشته ها ما یک طرح داریم که متناسب با دلنوشته ها و متن ادبی تصویری به صورت سیاه سفید طراحی میشود که کتاب بسیار زیبا خواهد شد. چون نمونه های قبلی که چاپ کردیم همه ی نویسندگان از این طرح استقبال خوبی کردند و راضی بودند.

شما اگر تمایل داشتید این کار برای شما هم صورت بگیرد ابتدا باید چند نمونه از دلنوشته ها و متنهای ادبی خود را برای بررسی کردین برای ما ارسال نمایید

بعد از تایید متن ها سایر مدارک لازم برای چاپ کتاب ارسال میشود و فرایند چاپ کتاب انجام میشود

برا یاطلاع از هزینه ی چاپ کتاب تماس بگیرید

سوالات خود در این زمینه را از ما بپرسید

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۰۶۱۷۲۸۳

۰۹۱۸۳۷۷۵۳۳۴

۰۹۳۵۴۷۵۲۳۳۳

hoseinvash@yahoo.com

hoseinvash@gmail.com

, , , , ,

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *