چاپ کتاب با هزینه ی کم در سال ۹۸

سال ۹۸ کلا سال بدی از نظر اقتصادی برای ملت ایران بود. از نظر چاپ کتاب هم واقعا بد بود چون قیمت کاغذ تقریبا دو سه برابر شده بود و نویسنده ها قدرت چاپ کتابشون رو نداشتن . تصمیم گرفتیم که طرحی رو راه بندازیم که مثل سابق نویسنده ها بتونن کتاباشون رو چاپ کنن

در این طرح ما از چاپ دیجیتال استفاده میکنیم . چاپ دیجیتال برای چاپ کتاب در تیراژ زیر هزار جلد استفاده میشه و دستگاه های جدیدی که تو بازار هست از نظر کیفیت چاپ تفاوت چندانی با دستگاه های افست ندارند . پس نگران کیفیت کتاب نباشید.

در این طرح ما تیراژ رو محدود کردیم به ده جلد که همه بتونن کتابشون رو چاپ کنن. در این شرایط هزینه متوسط ۴۰۰ هزار تا یک میلیون تومان میشه برای نود درصد کتابها .

مثلا طرف ممکنه بگه کتاب من دو هزار صفحه هست خب این کتاب فقط یک میلیون هزینه ی صفحه اراییش میشه. ولی کتابای زیر صد ص تا نهایتا سیصد یا چهار صد صفحه رنج قیمتشون تو همین قیمتی هست که بالا اشاره کردم بهش.

از طرفی این کتاب از نظر اعتبار و طی مراحل قانونی چاپ فرقی با اون کتابی که چند هزار نسخه چاپ میشه نداره پس نگران ارزش و اعتبار کتاب هم نباشید.

افرادی که هدفشون رزومه ی دکترا یا رزومه کاری یا هر رزومه ی دیگری هست من این مورد رو بهشون پیشنهاد  میکنم که هم هزینتون زیاد نشه هم بتونید امتیاز کتاب رو دریافت کنید

 

هر کونه سوال در  زمینه چاپ کتاب  داشتین رو از طریق شماره های زیر از ما بپرسید

۰۹۱۲۰۶۱۷۲۸۳

۰۹۱۸۳۷۷۵۳۳۴

۰۹۳۵۴۷۵۲۳۳۳

ایمیل hoseinvash@yahoo.com

hoseinvash@gmail.com

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *